Понад 70 років Klipsch розробляє і виробляє свою продукцію власними силами за участю найталановитіших, досвідчених і захоплених людей в галузі, починаючи з нашого засновника Пола В. Кліпш. Подивіться, як цей новатор і індивідуаліст створив абсолютно новий спосіб насолоджуватися музикою вдома.
9 березня в Елкхарт, штат Індіана, народився легенда аудіо Пол Кліпш (PWK). Він єдина дитина Оскара Колмана Кліпш і Мінни Перл Едді.
Працюючи в Чилі, обслуговуючи електровози, Пол В. Кліпш продовжує свою пристрасть до радіоаматорству. Порівнюючи рупор з радіодинаміку конічного типу, він виявляє чудову ефективність рупорів.
Використовуючи ідеї про те, що рупорні динаміки більш ефективні і краще звучать в кутку, Пол В. Кліпш створює грубий прототип Klipschorn.
Пол В. Кліпш отримує патент на свою конструкцію колонок Klipschorn і суттєво допомагає почати еру Hi-Fi. У 1946 році Klipsch реєструє назву Klipsch & Associates і починає продавати свої колонки Klipschorn з олов'яного сараю в Хоупі, Арканзас.
Пол В. Кліпш представляє свій експериментальний динамік Heresy, перший в світі динамік для комерційного центрального каналу. Рік по тому його демонструють на Всесвітній виставці в Брюсселі, Бельгія.
Пол В. Кліпш розробляє динамік Ла Скала для виконавського мистецтва. Кандидат в губернатори Арканзасу Уинтроп Рокфеллер пізніше використовує його в якості оратора.
Пол В. Кліпш отримує другу за величиною нагороду Товариства інженерів аудіо - престижну срібну медаль за його внесок в розробку акустичних систем і вимір спотворень.
Пол В. Кліпш введений в Зал слави аудіо.
У віці 85 років Пол В. Кліпш продає Klipsch & Associates своєму троюрідному брату і бізнесменові з Індіанаполіса Фреду С. Кліпш і його дружині Джуді. Поки виробництво залишається в Хоупі, штат Арканзас, ділові операції переміщаються в Індіанаполіс, штат Індіана.
5 травня в віці 98 років помер легенда аудіо Пол В. Кліпш. Цей невблаганний перфекціоніст отримав 23 патенту.
lipsch виходить на ринок аксесуарів для iPod з iFi, першою на ринку домашньої стереосистемою з док-станцією для iPod. Klipsch набуває датський бренд Jamo, щоб прискорити глобальне зростання.
Klipsch відзначає своє 70-річчя, випускаючи спеціальні випуски класичних продуктів Heritage, а також представивши інноваційні колонки Heritage Wireless і аудіорешенія з живленням від мережі.
Klipsch представляє бездротової домашній кінотеатр високої чіткості і динаміки з голосовим управлінням.