Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару водієм - експедитором (кур'єром).
Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні). Після цього кур'єр віддає Вам пакет документів на товар: видаткову накладну та гарантійний талон. Гарантійний талон заповнюється після розрахунку і підписи всіх супровідних документів. Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних Вами товарів ми рекомендуємо проводити в авторизованому сервісному центрі (вказані в гарантійних талонах).
Звертаємо вашу увагу на те що, служба доставки не проводить підключення, інсталяцій, установок або настройки техніки, що поставляється.
Якщо у Вас відсутня впевненість в тому, що куплений товар Вам підійде, прохання не знімати з товару захисні плівки, етикетки, ярлики і т.д. А також просимо Вас зберігати упаковку, пакети, стяжки від кабелів і все що входить в комплект товару.
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся, що:
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:
Обміняти або повернути товар можна за адресою:
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний, або повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнення, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності: